Post by hotarlitirpua on Feb 10, 2022 22:16:36 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Alien Creeps - Tower Defense ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Alien Creeps - Tower Defense IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa monia pisteitä ▞▞▞
▞▞▞ Alien Creeps - Tower Defense 2022 version ▞▞▞
Se on erittäin mukava peli, joka saa sinut ajattelemaan nopeasti ja nojaa mihin ohjata sinut taistelemaan
Peli on hyvä, mutta ongelmana on se, että voitosta maksaa, voit ostaa sankaria vain oikealla rahalla sen sijaan, mitä voit saada pelissä
Hauska peli vaatii jalokivien ostamista päästäksesi eteenpäin pelissä, mutta hauskaa siitä huolimatta
Peli on hyvä 5 päivän jälkeen, kaikki kartta hämärtyy. Todella huono, älä tuhlaa tietojasi tähän peliin.
Mainosten käyttö psykologiseen yrittämiseen ja oston saamiseen on pirullista. Ajattele, että sitä ylläpitää Facebook, koska sinun on kirjauduttava sinne palkkion saamiseksi. Kyllä Facebook sekaisin mieltäsi
Vuoden 2019 huonoimman TD-pelin palkinto, koska 1 u pakottaa pelaajat napsauttamaan nuolta, vaikka he eivät haluaisikaan 2 aseen päivityksessä. Odotin 29:50 sekuntia ja odotin viimeisten 10 sekuntia ohi, mutta en pakotettu käyttämään jalokiviä, vaikka säästän niitä 3 Minulle annettiin mahdollisuus valita tulla näytettäväksi jollekin ja valitsen ei, mutta se ei salli ja jouduin käyttämään pohjaa, jos nuoli oli
Upea pelattavuus, mutta vaikeus kasvaa liian nopeasti, jotta se pääsisi liian pitkälle peliin kuluttamatta rahaa
Hyvä peli. Ei ihan mahtava mutta ei ihan surkeekaan
Alien Creeps - Tower Defense Strategi som
Pidän tgis-peleistä, mutta inhoan sitä hieman, koska kun päivitän ja sen päivityksen tehty esimerkki Delta Squad lopettaa päivityksen, mutta siinä lukee viimeistele päivitys timantit x0 pls korjaa tämä, korjaa tämä 2 tähden teen siitä 5 tähden
Tiedän, onko peli edes hyvä, mutta tykkään kuunnella musiikkia pelatessani ja minulla oli kauhea kokemus yrittäessäni päästä opetusohjelman läpi, se pakotti minut kuuntelemaan kovaa peliä ja musiikkia samalla kun se tukahduttaa oman musiikkini ja sen kirjaimellisesti ei ollut mitään keinoa sammuttaa ääntä opetusohjelmassa, joten en edes päässyt sen ohi, luovuin pelistä heti
Vitsin hyvä
Pelasin tätä peliä paljon aiemmin, mutta yllätys mainokset, jotka pelottavat sinua kesken pelin, ovat tehneet tästä pelistä sietämättömän. Poistetaan ja unohdetaan tämä peli..
Olen suorittanut maksun latauksella ostaakseni erikoistarjouksen. Maksu on vähennetty, mutta sankareita ei ole annettu. Ole hyvä ja ratkaise ongelmani!!
Alien Creeps - Tower Defense Strategi osre
Suurin osa asioista on maksullisia
Upea pelattavuus, mutta jos et aio käyttää oikeaa rahaa, et pelaa tätä peliä pitkään. Pelaaminen tulee liian vaikeaksi, älä tuhlaa aikaasi
Koukuttava ja hyvä peli, aseiden kehitys vie liian kauan
Hyvä peli ja hieno grafiikka, mutta se tarvitsee uusia vaiheita Olen saanut pelin valmiiksi viimeisen vuoden
Hieno ensimmäiset 50 tasoa, sitten kehittäjät lopettivat. Ei lisätasoja vuosiin. Laiska.
Hauska peli. On vain lisättävä tasoja
Liian tunkeileva. Haluaa Facebook-tietoja, haluaa sähköpostiosoitteen. Satunnaiset mainokset ottavat vallan, tiedon louhinta esiintyy pelinä.
Nautin pelistä todella... Olin innokas pääsemään tason 50 yli, kunnes huomasin, että tasoa 50 ei ollut enää mitään... Surulliset kasvot. Kaikki ideat lisätasoista vai onko se sitä
antaisin sille 5 tähteä, mutta opetusohjelma ei antanut minun sijoittaa lasertornia ensimmäiseen tarinan vaiheeseen, korjaa tämä kiitos
Hyvää ajan kulua
Se on hyvä peli. Mutta heidän pitäisi lisätä pyörää tai päivittäinen palkinto
Piano Fire: Edm Music & Piano મ્યુઝિક ota
Ensimmäisen sankarin jälkeen, joka on ilmainen, kaikki loput ovat välillä 3-10 $, eikä niitä voi avata pelin kautta. Myös kaikki esteet voidaan voittaa hyvällä muotirahalla, jos sinulla ei ole taitoa tai lahjakkuutta.
se on hyvä. mutta todellakin jalokivien käyttämisestä... ja jalokivet maksavat rahaa... sinun pitäisi pystyä myös käyttämään tukeasi ainakin kerran. jokainen. sitten kysy jalokiviä
Tämä peli on ihana, mutta 14 tason jälkeen jotkut tasot ovat keltaisia ja mustia ja se vaatii jalokiviä ja rahaa vahvistaakseen ja muihin vastaaviin asioihin tämä ei ole hyvä tämän pitäisi olla kolikoita ja kolikoita voidaan ansaita pelissä tason 14 jälkeen, siitä tulee liian vaikeaa Jos haluat pelata vain yhden sankarin kanssa, sitä pitäisi sitten pelata kahdella sankarilla, jotka vaativat rahaa, joten poistin sen.
Yksinkertaista, hauskaa, eikä sinun tarvitse kuluttaa käteistä nauttiaksesi siitä... ainakaan minä en koe tarvetta pudottaa käteistä siihen. Suuri ajanhukkaa
Peli on hyvä, mutta aina kun pidän pitkän tauon ja palaan takaisin, kaikki edistyminen menetetään ja alkaa alusta ohittamattomasta, pitkästä opetusohjelmasta. Lopeta peli tämän tapahtuneen kolmannen kerran
Olen melkein saanut pelin valmiiksi, toivon, että se olisi vielä 10-20 tasoa. Juuri oikea määrä mainoksia edistymiseen ilman, että sitä on liikaa.
Tämä peli antaa minulle sotastrategian tunteen ja saa minut miettimään, mitä tehdä päästäkseni kärkeen, joten jos joku etsii sotastrategiaan perustuvaa peliä, suosittelen tätä
Sinun tulee muodostaa yhteys Facebookiin saadaksesi ilmaisia hoitopaketteja. Kamala suunnitteluvalinta. Ja mainoksia jokaisen tehtävän jälkeen.
Kaiken kaikkiaan peli oli hyvä, mutta pelasin tätä ennen, eikä päivityksen odottaminen koskaan kestänyt niin kauan, eikä siinä koskaan ollut mainoksia.
Et voi koskaan edistyä, ellet käytä rahaa, et edes voi avata muita sankareita edistymisen kautta.
Alien Creeps on todella hyvä peli ja se on paras, enkä ymmärrä miten se ei ole, saatat istua siellä ja ajatella, että se on tylsää, mutta sinun täytyy itse asiassa yrittää ja jotkut tasot ovat todella vaikeita ja minulla on joitain vaikeuksia, mutta se on ok. se on tämän pelin reikä. Olen todella vaikuttunut siitä, kuinka työntekijät tekivät tämän, ja olen iloinen, että he tekivät tämän, jatka hyvää työtä
Melko hauska peli, telakoituna kaksi tähteä mikrotapahtumaroskapostille. Peliä on mahdollista pelata ilman päivityksiä, mutta se voi olla erittäin vaikeaa teknisesti korkeammalla tasolla.
antaisin sille viisi tähteä, mutta minun on maksettava saadakseni apua sankareilta... heidän pitäisi olla saatavilla enemmän. hyvä peli, vaikkakin koukuttava
Se on tornipuolustuspeli, joka on hauska, mutta en tarvitse/halua/tykkä, että ensimmäiset 8-9 vaihetta ovat kaikki opetusohjelmia. Ja se on ehkä enemmän kuin se, mutta lopetin ja poistin sen. Hauska peli, mutta Jeesus, anna minun pelata ilman kaikkia kirottuja kohtauksia ja dialogia.